środa, 22 stycznia 2014

Witam w Nowym Roku :)

Chociaż już prawie koniec pierwszego  miesiąca roku 2014 ;) To u mnie to dopiero początek noworocznego blogowania :)


Dwie kartki,które czekały na swoja kolej .


Urodzinowa kartka typu Criss Cross Card dla mężczyzny, z najnowszym stemplem,który
 wygrałam  na blogu Magnoliowe Polki w " wyzwaniu świątecznym"


Moja kartka leci na wyzwanie : timeformagnoliachallenge


***


Oraz karnawałową,którą zrobiłam na kolejne wyzwanie Scrapgangu
Najpierw chciałam zrobić typowa kartkę z błyskotkami,ale jednak
postawiłam na kolory i maskę :)
Ps.Zapraszam na bloga Gangu do obejrzenia reszty prac,bo są ŚWIETNE ! 

3 komentarze:

  1. Obie piękne, a ta męska mnie zachwyciła, szczególnie stempelek :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, gorgeous! Thanks so much for joining us at TFMC. Good luck. Hugs, Nicole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)