środa, 31 sierpnia 2011

Ucze sie kolorowac.

Tym razem chlopieca kartka.Ciagle ucze sie kolorowac..Tak bardzo podobaja mi sie prace z kolorowymi stemplami ;) Kazdego dnia siegam po markery i koloruje jakis obrazek.Chyba predzej zuzyje markery niz mi to wyjdzie :D Nojgorzej chyba mi wychodzi twarz , no i przy malej ilosci odcieni kolorow ciezko poszalec z cieniami.:/... ale nie poddaje sie:)



Przy okazji kartke zglaszam na wyzwanie z mapka sketchsaturday

Uzyte papiery to Galeria Papieru i scrap.com.pl
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. ładnie Ci to idzie, śliczny chłopczyk! ja się nie odważę:((( nawet nie kupowałam kredek ani markerów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze Ci idzie to kolorowanie. Rewelacyjna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowanie wyszło Ci ślicznie!Ktoś kiedyś podpowiedział mi,ze cieniowanie często zależy od papieru ,na którym mamy odbity stempelek..Ja tez zazwyczaj mam problem z buzią,kolorowanie nie jest wcale taką łatwą sprawą jak mi sie wydawało:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)